Servicii de catering pentru întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți

Purchase object description (technical specifications):

Servicii catering întâlnirea Comitetului Regional de Reprezentanți la nivel regional la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului NOTRE, pentru un număr estimat de 12 persoane:

  • Cafea espresso – 2 buc/persoană
  • Apă plată (500 ml/persoană) – 1 buc/persoană
  • Patiserie dulce și sărată, aproximativ 100 gr / persoană
  • Bufet rece – platouri tip bufet suedez care să includă 6 tipuri de aperitive atât cu carne cât și fără carne (brânză, șnițel, mezeluri, legume, salată, etc.) și pâine, aproximativ 200 gr / persoană
  • Desert de tip prăjitură / tartă, aproximativ 100 gr.

Se vor asigura pe cheltuiala prestatorului: fețe de masă, șervețele, pahare, farfurii, lingurițe/bețișoare de amestecat, tacâmuri, în funcție de numărul de participanți comunicat de autoritatea contractantă. Nu se acceptă pahare, cești, tacâmuri de unică folosință confecționate din plastic.

Locația: Sediul ADR Nord-Vest, str. Donath, nr. 53A, Cluj-Napoca.

Contract: NOT

Term of delivery/ rendering/ execution: 26 februarie 2025, ora 9:30.

Alte mențiuni: 80 lei/persoană (nu include eventuale taxe de tip SGR)

Oferta financiară va indica prețul cu și fără TVA. Se specifică prețul unitar per persoana fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%.

Numărul exact de persoane va fi comunicat cu o zi înaintea evenimentului, iar acesta poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial.

Toate specificațiile tehnice care sunt stabilite în conformitate cu prevederile art. 156 din Legea 98/2016, se consideră a fi însoțite de mențiunea ”sau echivalent”.

Estimated value without VAT: 80 lei/ persoană

Funding source: bugetul proiectului NOTRE

Oferta financiară va fi prezentată, indicându-se prețul cu și fără TVA. Se specifică pentru fiecare serviciu în parte prețul unitar fără TVA și cu TVA-ul defalcat de 9% sau 19%, după caz.

 Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Offer submission deadline 17.02.2025 ORA 12

Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro

The language of the offer is Romanian.

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Donath  nr 53A , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro to the attention of the Public Procurement Office.

Previous Post
Achiziție de servicii de restaurant și servicii de cazare
Next Post
Achiziție curs de perfecționare în domeniul prevenției hărțuirii la locul de muncă
Menu
Skip to content