Regarding the acquisition of: servicii de organizare eveniment
CPV code: 79951000-5,
Achiziționarea serviciilor de organizare evenimente pentru atelierul de lucru tip peer-review din Miskolc, Ungaria
Purchase object description (technical specifications)
- Asigurarea transportului cu autocarul pentru echipa de proiect și pentru membrii Comitetului Regional de Reprezentanți TRAM
Route: Cluj-Napoca, Sala Sporturilor Horia Demian – Zalău – Carei – Miskolc (Tapolca) (dus – întors)
Date:
– plecare în 21 noiembrie 2018 dimineața
– sosire în 23 noiembrie 2018 seara
Ora exactă a plecării se va anunța cu o zi înaintea evenimentului
Număr participanți: 13 de persoane.
Specificații:
- Coach classification: 3 stars
- Capacitate minimă a autocarului: min. 17 de persoane
- Dotări: aer condiționat, instalație sonorizare, microfon
- Furnizorul se va asigura de accesul autocarului pana la locație (inclusiv taxe de intrare în oraș, taxă de parcare, taxă autostradă, etc. dacă este nevoie).
- Prețul va include cheltuielile de cazare ale șoferului (48 euro/noapte), diurna și o abatere de max. 20 km de la traseu
- Închiriere sală evenimente pentru atelierul de Peer Review pentru regiunea Nord-Vest – data de 22 noiembrie
Locație: max. 100 m de Hummingbird Hotel, Fecske u. 15
Număr participanți: maxim 25 de persoane.
Interval orar: 8.00 – 17.00
Specificații: inclusiv calculator/laptop, proiector, ecran proiecție și acces la internet)
- Coffee break pentru data de 22 noiembrie
Location: locația evenimentului
Număr participanți: maxim 25 de persoane.
The final number of participants will be announced one day before the event.
- welcome coffee cu cafea espresso, lapte pentru cafea, zahar, ceai, apă – sticle de 500 ml plata și minerală
- coffee break: ceai, cafea, lapte pentru cafea, zahar, apă – sticle de 500 ml plata și minerală și patiserie dulce și sărată;
- Masa de prânz pentru data de 22 noiembrie
Location: locația evenimentului
Număr participanți: maxim 25 de persoane.
The final number of participants will be announced one day before the event.
Specificații: ( bufet suedez)
- 1 course salad,
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal fără carne)
- desert,
- juices,
- cafea, lapte pentru cafea, zahar
- mineral water and flat water.
- Cină festivă pentru data de 22 noiembrie
Location: locația evenimentului
Număr participanți: maxim 20 de persoane.
The final number of participants will be announced one day before the event.
- aperitiv – salată,
- fel principal (un fel principal cu carne, un fel principal cu pește, cu specific local, inclusiv garnitura și salată)
- desert,
apă (minerală, plată), suc, cafea, fără limită de cantitate
Valoarea estimată totală: 2210 euro fără TVA.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 15.11.2018 ora 12:00