Regarding the acquisition of: servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel
Purchase object: Organizare eveniment Enterprise Europe Network – 10 ani de activitate Proiect BISNet Transylvania
Location: Cluj-Napoca, central hotel, own parking.
Period: 5 Decembrie 2018
Purchase object description (technical specifications):
- Conference room rental
Sală de conferințe pentru 6 ore, cu o capacitate de aproximativ 50 de locuri în următoarele condiții: aranjare tip sală de teatru, cu masă de prezidiu dotată cu microfon; dotări – sonorizare, videoproiector și ecran de proiecție, două microfoane mobile, flipchart; masă pentru înregistarea participanților la intrare.
Valoare estimată: 800 lei + TVA
- Servicii de catering pentru aproximativ 50 de persoane care să asigure:
Welcome coffee
coffee, milk, white / brown sugar;
water – 1 bottle of still mineral water 0.33 l / person + 1 bottle of carbonated mineral water 0.33 l / person;
ceai – 3 sortimente – mentă, fructe, verde, zahăr alb / brun, apă fierbinte;
patiserie dulce / sărată (total 100 gr / persoană);
pahare / cești de unică folosință, șervețele.
Lunch
Masă de prânz tip bufet suedez care să conțină un meniu normal compus din supă / ciorbă – 2 feluri; fel principal – 2 feluri de carne și 2 feluri de garnituri, salată, desert – 2 feluri).
Apă minerală plată / carbogazoasăîn flacoane de sticlă de 750 la fiecare masă, pâine.
Valoare estimată: 65 lei + TVA / persoană.
Numărul final de participanți (care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial) se va transmite cu o zi înaintea evenimentului.
Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.
Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.
Termen depunere oferte 27.11.2018 ora 10.