ACHIZIȚIE ANULATĂ – Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

ACHIZIȚIE ANULATĂ

Regarding the acquisition of: Conference room rental services and catering services 

Purchase object: Achiziţia de servicii organizare team building

Locația: Targu Mures, jud Mures.

Participanți: aproximativ 120 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu 2 zile înaintea evenimentului.

CPV code: 60170000-0, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5

 

Purchase object description (technical specifications):

 

  1. Traveling

It will be done in a large group (coach) depending on the final number of participants.

  • Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 50/autocar, clasificare de minim trei stele.
  • Duration: 2 days, as follows:
    • 18 Aprilie 2019: Cluj-Napoca – Târgu Mureș;
    • 19 Aprilie: Târgu Mureș – Sighișoara, Sighișoara – Târgu Mureș – Cluj-Napoca.

The contracting authority does not provide accommodation and meals for the drivers during the event.

  1. Specificaţii minimale pentru cazare și masă

 

  • Se solicită cazare pentru o noapte, în regim single și/sau double, cu mic dejun inclus, într-o singură structură de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: minimum grade 8 on nationally and internationally recognized tourism sites.
  • Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant, pentru un număr estimat de 120 de persoane. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului.
  • Cazarea se va asigura într-o singură locaţie de cazare în regim single și/sau double pentru fiecare participant.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single/double şi perioada de cazare.
  • Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să se poată lua mesele prevăzute la punctul 3 de mai jos, precum și de o sală de conferințe cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, necesară desfășurării activităților de la punctul 4.
  • Restaurant în Sighișoara cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să se poată lua masa de prânz prevăzută pentru ziua 2 la punctul 3 de mai jos
  1. Menu

 

  • Ziua 1 – prânz , coffe break şi cină festivă (la unitatea de cazare din Târgu Mureș)
  • Ziua 2 – mic dejun ( inclus în serviciile de cazare)
    • Prânz(se va servi la un restaurant din Sighișoara)
  • Menu structure
  • The coffee break will contain fruit, coffee, tea, non-alcoholic drinks.
  • Mesele de prânz vor include minim două feluri mâncare caldă, desert și fructe, băuturi nealcoolice, cafea.
  • The dinner will include a complete package intended for a festive dinner.

Depending on the number of requests, a vegetarian/fasting menu option will be provided.

Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului. Pentru serviciile privind asigurarea pauzelor de lucru şi a meselor va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în prima zi a evenimentului.

 

  1. Indoor team building activities with specialized trainers day 1 (5 hours)

Objectives:

  • Îmbunătățirea relațiilor intra/ inter-grupuri / direcții / departamente și managementul timpului

Activity proposals Day 1 (5 hours)

  • Karaoke
  • Creative communication/relationship and cooperation activities
  • Closing activities / games

Target group: North-West ADR staff:

Women/men

  • Women: 60 %;
  • Men: 40 %;

Age groups

  • under 35 years: 30%;
  • between 36 – 45 years: 30 %;
  • over 45 years: 40 %.

 

The financial offer will contain the costs grouped as follows:

  • Cost total/persoană

 

Award criteria: the lowest price / total offer, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

 

Period: 18-19 Aprilie 2019

Valoarea estimata: 500 lei/participant

Award criteria: the lowest price / person, subject to the full fulfillment of the requirements and technical specifications.

Additional information can be obtained from the Contracting Authority: ADR Nord-Vest, secondary office in Cluj-Napoca, Calea Dorobantilor no 3, code 400118, phone +40264431550, fax: +40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, in attention of the Public Procurement Office.

 

Termen depunere oferte 08.04.2019 ora 16:00

Previous Post
Cercetătorii din regiune inovează cu sprijinul Băncii Mondiale
Next Post
PURCHASE OF CATERING SERVICES
Menu
Skip to content