ACHIZIȚIE ANULATĂ- Erată la anunțul SERVICII ÎNCHIRIERE SALĂ DE CONFERINȚE ȘI SERVICII DE CATERING

ACHIZIȚIE ANULATĂ

În loc de:
”Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:
Cost total/persoană”

se va citi:
”Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

– Cost total cazare, cost / cameră

– Cost transport

– Cost masă/grup, cost total masă / persoană(separat atât pentru Tg. Mureș cât și pentru Sighișoara)

– Cost servicii închiriere sală

– Cost pentru serviciile de team building

Pentru serviciile privind asigurarea mesei de prânz servită în Sighișoara, va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în dimineata celei de a doua zile a evenimentului,

Variantele de meniu se trimit detaliat pentru toate zilele.”

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 09.04.2019 ora 12:00”

 

Articolul anterior
Revista Regio, nr 65
Articolul următor
ADR Nord-Vest – partener în trei noi proiecte de cooperare teritorială europeană
Meniu
Sari la conținut