Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, in calitate de Autotitate Contractanta, va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica pentru organizare unui eveniment in 02.02.2017-intalnire de prezentare Axa 4 POR
Sursa de finantare: Programul Operational Regional 2014 – 2020, Axa 12 Asistenta tehnica
Locaţia: sediul secundar ADR N-V din Cluj-Napoca, str.Calea Dorobantilor nr 3, in data de 02.02.2017, ora 10.
Data evenimentului : 02 februarie 2017, ora 11
Urmatoarele produse se vor livra la sediul secundar ADR N-V din Cluj-Napoca, str.Calea Dorobantilor nr 3, in data de 02.02.2017, ora 10
– apă plată ½ litri 3 baxuri (3×9 sticle)
– apă minerală ½ litri 3 baxuri (3×9 sticle)
– cafea măcinată ¼ kg 8 buc
– zahăr brun pliculeţe 2 kg
– pahar pentru apă de unică folosinţă 100 buc
– ceaşcă pentru cafea de unică folosinţă 100 buc
– linguriţă pentru cafea de unică folosinţă 100 buc
– sărăţele 200-250 g 10 buc
Cod CPV: 55300000-3 Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Valoarea estimata: 400 lei
Ofertantii interesati, vor trimtie ofertele pe email la adresele secretariat@nord-vest.ro si/sau nicoleta.glodan@nord-vest.ro. Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut
Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro/nicoleta.glodan@nord-vest.ro, in atentia Biroului de Achizitii Publice.
Termen depunere oferte 30.01.2017 .