-
Anexa 1 la Instructiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor – liste suplimentare
Anexa 2 la Instructiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor – liste suplimentare
Anexa 3 la Instructiunea AM POR nr. 215 privind etapizarea proiectelor – liste suplimentare
Anexa nr. 2 – Nota de analiza OI privind verificarea Declaratiei de justificare a prefinantarii
Anexa nr. 3 – Nota de justificare a platilor din valoarea neutilizată a prefinanțarii
Anexa nr. 4 – Adresa de informare beneficiar privind justificarea valorii prefinantarii neutilizate
Anexa nr. 5 – Solicitare de recuperare a diferentei de prefinantare nejustificata
- Instructiunea AMPOR nr. 214 privind transmiterea cererilor de rambursare de catre organismele intermediare
- Informare cu privire la publicarea pe site-ul www.inforegio.ro a INSTRUCȚIUNII nr. 212/08.02.2024 privind Modificări ale Anexei 3 – Bugetul proiectului
- INSTRUCȚIUNEA nr. 212/08.02.2024 privind Modificări ale Anexei 3 – Bugetul proiectului, pentru a asigura introducerea corecta in aplicația informatica SMIS 2014+ a cheltuielilor efectuate și plătite de beneficiari până la 31 decembrie 2023 și care respectă prevederile contractelor de finanțare
Anexa 1 la Ordinul MIPE nr. 4008/23.10.2023
Anexa 1 la Instrucțiunea AMPOR 211/14.12.2023
Anexa 2 la Instrucțiunea AMPOR 211/14.12.2023
Anexa 3 la Instrucțiunea AMPOR nr. 211/14.12.2023
- Instrucțiunea nr. 209/29.11.2023 – Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiect
- Instructiunea nr. 208/06.11.2023
- Instrucțiunea nr. 207/31.10.2023
- Instrucțiunea nr. 206/24.10.2023
- Anexa 1 la Instrucțiunea nr. 202/12.05.2023 (aplicabil PI 2.1 B și 2.2 ITI)
- Instrucțiunea nr.194/23.05.2022 – Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte
- Instrucțiunea nr.193/23.03.2022 – Privind punerea în aplicare a Metodologiei privind ajustarea preturilor aferente materialelor de construcții pentru contractele de achiziție publică/contractele sectoriale de lucrări finanțate prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, ca urmare a intrării în vigoare a Ordonanței Guvernului nr 15/2021, privind reglementarea unor măsuri fiscal bugetare, cu modificările și completările ulterioare
- Instrucțiunea nr.190/23.11.2021 – Privind tipurile de măsuri pe care Beneficiarii contractelor de finanțare aferente proiectelor selectate în urma apelurilor 2.1 A ”microîntreprinderi”, 2.1 B ”incubatoare” și 2.2 A ”IMM-uri”, dedicate zonei de Investiție Teritorială Integrată Delta Dunării (ITI DD), trebuie să le întreprindă în perioada de implementare și durabilitate a acțiunilor finanțate
- Anexa A la Instrucțiunea AMPOR nr. 190/23.11.2021 – Anexa A la Instrucțiunea AMPOR nr. 190/23.11.2021 – Verificări suplimentare vizită de monitorizare – ITI (PI 2.1 A ”microîntreprinderi”, 2.1 B ”incubatoare” și 2.2 A ”IMM-uri”)
- Anexa B la Instrucțiunea AMPOR nr. 190/23.11.2021 – Listă de verificare suplimentară SCNA pentru investigarea suspiciunilor de neregulă/fraudă/conflict de interese transmise de OI SE sau primite din alte surse
- Instrucțiunea nr. 182/15.02.2021 – Flexibilizarea procesului de transmitere de către beneficiari a Graficului cererilor de pre-finanțare/ rambursare/ plată actualizat, prin Modulul Comunicare din MYSMIS – secțiunea Financiar
- Instrucţiunea AMPOR nr. 179/2020 privind prelungirea perioadei de depunere a proiectelor pentru apelul POR/8/8.1/B/1/7 regiuni din cadrul Axei prioritare 8 – „Dezvoltarea infrastructurii de sănătate şi sociale”, Prioritatea de investiţii 8.1 – „Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin accesul la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunităţi”, Obiectivul specific 8.2 – „Creșterea accesibilității serviciilor de sănătate, comunitare și a celor de nivel secundar, în special pentru zonele sărace și izolate”, Operaţiunea B „Centre comunitare integrate”, până la data de 30 aprilie 2021, ora 12.00.
- Instrucțiunea nr.4141/20.11.2020 – Privind plata echipamentelor și/sau a materialelor livrate și recepționate de către beneficiar pe șantier, în cadrul contractelor de lucrări finanțate prin Programul Operațional Regional
- Instrucțiunea nr.176 /26.10.2020 – Pentru asigurarea unui cadru eficient de monitorizare tehnică pentru contractele de finanțare din cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.1/A/”SISTEME FOTOVOLTAICE”/1/7Regiuni, Axa prioritara 3 – Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investitii 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operatiunea A – Clădiri rezidențiale/ SISTEME FOTOVOLTAICE.
- Anexa 1 la Instrucțiunea nr.176 /26.10.2020.
- Instrucțiunea nr.174
- Instrucțiunea nr.173/15.09.2020
- Instrucțiunea nr.172/2020
- Instrucțiunea nr. 171 din 2020
- Instrucțiunea nr.170 din 2020
- Instrucțiunea nr. 168 din 2020
- Instrucţiunea nr. 167 din 2020
- Instrucţiunea nr. 166 din 2020
- Instrucţiunea nr. 165 din 2020
- Instrucţiunea nr. 164 din 2020
- Instrucțiunea nr. 163 din 2020
- Instrucțiunea nr. 162 din 2020
- Instrucțiunea nr.161 din 2020
- Instrucțiunea nr. 160 din 2020
- Instrucțiunea nr.158 din 2020
- Instrucțiunea nr.157 din 2020
- Instrucțiunea nr. 155 din 2020
- Instrucțiunea nr.153 din 2020
- Instrucțiunea nr. 152 din 2020
- Instrucțiunea nr. 151 din 2020
- Instructiunea nr.150
- Instructiunea nr.148 din 09.04.2020
- Instrucțiunea nr.147/27.03.2020 referitoare la procesarea cererilor de rambursare finală
- Instrucțiunea 145 Modificare activitate COVID – publicată în 24.03.2020
- Instrucțiunea nr.142 din 18.03.2020 – Acțiuni AM/OI de sprijin pentru proiecte în perioada aplicării măsurilor de prevenire a răspândirii noului tip de coronavirus
- Instrucțiunea nr. 139/27.02.2020 – privind obligativitatea transmiterii de către beneficiari a cererilor de rambursare/ plată/ prefinanțare prin aplicația informatică MySMIS2014 – modulul IMPLEMENTARE.
- Manual de utilizare MySMIS 2014 – modul COMUNICARE
- Instrucțiunea nr. 138/27.02.2020 – privind obligativitatea transmiterii cererilor de rambursare și plată/ prefinanțare prin aplicația informatică MySMIS2014 – modulul COMUNICARE și pentru modificarea și completarea lnstrucțiunii nr. 41129.05 .2017 privind documentele prezentate de beneficiari la depunerea cererilor de rambursare/ plată.
- Instructiunea nr.137 – 2020
- Instructiunea nr. 132 din 20.12.2019, privind suspendarea procesului de evaluare, selectie si contractare aferent POR 2014-2020 in perioada 23.12.2019 – 05.01.2020.
- Instructiunea nr. 131/ 20.11.2019 referitoare la apelurile de proiecte in care se deruleaza scheme de ajutor de stat/ de minimis
- INSTRUCȚIUNEA 130/11.11.2019 PRIVIND MODUL DE TRANSMITERE A DOSARELOR DE ACHIZIȚIE ÎN VEDEREA VERIFICĂRII LOR DE CĂTRE OI – AGENȚIA DE DEZVOLTARE REGIONALĂ NORD-VEST
- ORDIN 3077/04.11.2019 PENTRU APROBAREA INSTRUCȚIUNII PRIVIND PLATA ECHIPAMENTELOR ȘI/SAU A MATERIALELOR LIVRATE ȘI RECEPȚIONATE DE CĂTRE BENEFICIAR PE ȘANTIER ÎN CADRUL CONTRACTELOR DE LUCRĂRI FINANȚATE PRIN POR
- Instructiunea 128 actualizare buget PI 5.1
- Instrucțiunea nr 126/21.10.2019
- Instrucțiunea nr. 115/18.04.2019
Instructiunea 112 – 08.03.2019 aplicare prevderi OUG 114 proces ESC
Instructiunea nr. 90/02.10.2018 privind modul de verificare a achizitiilor si cererilor de plata
Anexa 1 – Anexe Autorizare CR și CP și lista verificare finalizare proiecte
Anexa 2 – Anexe verificare Achiziții – Instrucțiunea 90 – AMPOR
Instrucțiunea 46/26.06.2017 privind etapa de precontactare in cadrul apelurilor lansate prin MYSMIS
Instrucțiunea 45/23.06.2017 privind Procedura de dezvoltare urbana
Instrucțiunea nr. 43/07.06.2017 privind verificarea PT ulterior semnarii contractelor de finantare
Instrucțiunea nr. 42 privind depunerea dosarelor de achizitie
Instrucțiunea nr. 33/ 29.03.2017 privind grila CAE și ETF 2.2
Instrucțiunea nr. 27/ 13.02.2017 privind grila ETF 6.1 MYSMIS și apel clasic (extras)
Instrucțiunea nr. 26/ 13.02.2017 privind grila CAE 6.1 MYSMIS
Instrucțiunea nr. 25/ 13.02.2017 privind grila ETF 3.1A (extras)
Instrucțiunea nr. 24/ 13.02.2017 privind grila ETF 7.1 (extras)
Instrucțiunea nr. 23/ 13.02.2017 privind grila ETF 5.2 (extras)
Instrucțiunea nr. 21/ 14. 02.2017 privind grila ETF 2.1A
Instrucțiunea nr. 20/ 17.01.2017 privind grila ETF 5.1
Instrucțiunea nr. 19/19.01.2017 privind cota de TVA de 19%