Obiect achiziţie: Servicii de catering pentru Organizarea intalnirii de lucru pentru proiectele finantabile prin POR 2014-2020, Axa prioritara 10 – Imbunatatirea infrastructurii educationale, OS 10.1 – Apel dedicat invatamantului anteprescolar si prescolar
Cod CPV 55500000-5
Valoare estimata 50 lei/participant
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice): pentru 12 participanţi
· Apă plată/minerală la 0,5 litri; 2 buc/pers.
· Sucuri (cola şi portocale): 1buc/pers
· Cafea (inclusiv lapte condensat, etc.) 1buc/pers.
- Produse de patiserie dulce şi sărată: 2 buc/pers.
- Sandwich: 2buc/pers
- Salata greceasca/cu pui: 2 buc/pers
- Pahare de unica folosinta – apa: 15 buc.
- Pahare de unica folosinta – cafea: 15 buc.
- Zahar si miere la doza: 15 buc.
- Lingurite de unica folosinta: 15 buc.
Numărul final de participanţi se va confirma cu o zi înaintea evenimentului care poate fi mai mare sau mai mic faţă de numărul estimat initial.
Perioada: 16 aprilie 2018 ORA 10,30
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 12 APRILIE 2018 ora 12