Privind achiziţia de: servicii de reuniuni și conferințe organizate la hotel
Obiect achiziţie: Organizare eveniment Enterprise Europe Network – 10 ani de activitate Proiect BISNet Transylvania
Locația: Cluj-Napoca, hotel central, parcare proprie.
Perioada: 5 Decembrie 2018
Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):
- Închiriere sală de conferințe
Sală de conferințe pentru 6 ore, cu o capacitate de aproximativ 50 de locuri în următoarele condiții: aranjare tip sală de teatru, cu masă de prezidiu dotată cu microfon; dotări – sonorizare, videoproiector și ecran de proiecție, două microfoane mobile, flipchart; masă pentru înregistarea participanților la intrare.
Valoare estimată: 800 lei + TVA
- Servicii de catering pentru aproximativ 50 de persoane care să asigure:
Welcoming coffee
cafea, lapte, zahăr alb / brun;
apă – 1 sticlă apă minerală plată 0,33 l / pers + 1 sticlă apă minerală carbogazoasă 0,33 l / pers;
ceai – 3 sortimente – mentă, fructe, verde, zahăr alb / brun, apă fierbinte;
patiserie dulce / sărată (total 100 gr / persoană);
pahare / cești de unică folosință, șervețele.
Prânz
Masă de prânz tip bufet suedez care să conțină un meniu normal compus din supă / ciorbă – 2 feluri; fel principal – 2 feluri de carne și 2 feluri de garnituri, salată, desert – 2 feluri).
Apă minerală plată / carbogazoasăîn flacoane de sticlă de 750 la fiecare masă, pâine.
Valoare estimată: 65 lei + TVA / persoană.
Numărul final de participanți (care poate fi mai mare sau mai mic față de numărul estimat inițial) se va transmite cu o zi înaintea evenimentului.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.
Termen depunere oferte 27.11.2018 ora 10.