ACHIZIȚIE ANULATĂ – Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering

ACHIZIȚIE ANULATĂ

Privind achiziţia de: Servicii închiriere sală de conferințe și servicii de catering 

Obiect achiziţie: Achiziţia de servicii organizare team building

Locația: Targu Mures, jud Mures.

Participanți: aproximativ 120 persoane.

Numărul final de participanți se va anunța cu 2 zile înaintea evenimentului.

Cod CPV: 60170000-0, 55100000-1, 55300000-3, 55120000-7, 79951000-5

 

Descriere obiect achiziţie (specificaţii tehnice):

 

  1. Deplasarea

Se va realiza în grup mare (autocar) în funcție de numărul final de participanţi.

  • Se va prezenta oferta de preţ privind transportul pentru 2 autocare, capacitate locuri minim 50/autocar, clasificare de minim trei stele.
  • Durata: 2 zile, după cum urmează:
    • 18 Aprilie 2019: Cluj-Napoca – Târgu Mureș;
    • 19 Aprilie: Târgu Mureș – Sighișoara, Sighișoara – Târgu Mureș – Cluj-Napoca.

Autoritatea contractantă nu asigură cazarea și masa șoferilor pe perioada evenimentului.

  1. Specificaţii minimale pentru cazare și masă

 

  • Se solicită cazare pentru o noapte, în regim single și/sau double, cu mic dejun inclus, într-o singură structură de cazare clasificate conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8 pe site-urile de turism recunoscute național și internațional.
  • Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant, pentru un număr estimat de 120 de persoane. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului.
  • Cazarea se va asigura într-o singură locaţie de cazare în regim single și/sau double pentru fiecare participant.
  • Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, care să conţină numele persoanelor care au beneficiat de cazare, semnată şi ștampilată de unitatea de cazare, din care să rezulte asigurarea cazării participanţilor cu evidenţierea corectă a numărului de camere tarifate în regim single/double şi perioada de cazare.
  • Structura de cazare va dispune de restaurant cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să se poată lua mesele prevăzute la punctul 3 de mai jos, precum și de o sală de conferințe cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, necesară desfășurării activităților de la punctul 4.
  • Restaurant în Sighișoara cu o capacitate de aproximativ 120 de persoane, în care să se poată lua masa de prânz prevăzută pentru ziua 2 la punctul 3 de mai jos
  1. Meniu

 

  • Ziua 1 – prânz , coffe break şi cină festivă (la unitatea de cazare din Târgu Mureș)
  • Ziua 2 – mic dejun ( inclus în serviciile de cazare)
    • Prânz(se va servi la un restaurant din Sighișoara)
  • Structura meniu
  • Coffee break-ul va conține fructe, cafea, ceai, băuturi nealcoolice.
  • Mesele de prânz vor include minim două feluri mâncare caldă, desert și fructe, băuturi nealcoolice, cafea.
  • Cina va cuprinde un pachet complet destinat unei cine festive.

În funcţie de numărul solicitărilor se va asigura şi variantă de meniu vegetarian/de post.

Oferta se va prezenta având în vedere prețul cu toate serviciile și taxele incluse/ participant. Numărul de participanți se va anunţa cu minim două zile înaintea evenimentului. Pentru serviciile privind asigurarea pauzelor de lucru şi a meselor va fi achitată contravaloarea serviciilor efectiv prestate, pe baza listei de participanţi semnată, pusă la dispoziția prestatorului de către autoritatea contractantă în prima zi a evenimentului.

 

  1. Activități de team building indoor cu traineri specializați ziua 1 (5 ore)

Obiective:

  • Îmbunătățirea relațiilor intra/ inter-grupuri / direcții / departamente și managementul timpului

Propuneri activități Ziua 1 (5 ore)

  • Karaoke
  • Activități creative de comunicare/relaționare şi cooperare
  • Activități / jocuri de încheiere

Grup țintă: personalul ADR Nord-Vest:

Femei/bărbați

  • Femei: 60 %;
  • Bărbați: 40 %;

Grupe de vârstă

  • sub 35 ani: 30%;
  • între 36 – 45 ani: 30 %;
  • peste 45 ani: 40 %.

 

Oferta financiară va conţine costurile grupate astfel:

  • Cost total/persoană

 

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

 

Perioada: 18-19 Aprilie 2019

Valoarea estimata: 500 lei/participant

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / persoana, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Autoritate Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, calea Dorobanţilor nr 3, cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro, în atenţia Biroului de Achiziţii Publice.

 

Termen depunere oferte 08.04.2019 ora 16:00

Articolul anterior
Cercetătorii din regiune inovează cu sprijinul Băncii Mondiale
Articolul următor
ACHIZIȚIE SERVICII DE CATERING
Meniu
Sari la conținut