Începând cu 1 februarie 2018, toate materialele elaborate / trimise la avizare și care au legătură cu promovarea Regio 2014-2020 trebuie să respecte noua identitate vizuală a programului. Noua Strategie de Brand a Regio 2014-2020 a fost elaborată ca urmare a procesului de rebranding a Programului Operațional Regional 2014-2020, derulat de Autoritatea de Management pentru POR și conține noul logo al programului, precum și Manualul de Identitate Vizuală aferent acestei strategii.
Pentru a veni în sprijinul utilizatorilor, MIV a fost elaborat în trei formate editabile: Adobe Illustrator (.ai), CorelDraw (.cdr) și InDesign (.indd). Acestea, împreună cu arhive ale logo-urilor utilizate în manual (variante editabile și .png), se găsesc pe pagina web a programului www.inforegio.ro, la secțiunea Informare și Publicitate / Identitate Vizuală și pe site-ul ADR Nord-Vest, în Secțiunea Identitate Vizuală Regio 2014-2020.