Looking at the purchase of: Servicii organizare de seminarii
Purchase object: Servicii organizare seminarii, POCA 659/2/1, cod MySMIS 150753
Purchase object description (technical specifications): Servicii de cazare și masă pentru curs de formare 2 din cadrul proiectului POCA 569/2/1, cod MySMIS 150753
location: Municipiul Bistrița
Period: 15-17 martie 2023
CPV codes: 79951000-5
The event's agenda
1. Minimum specifications for accommodation, course activities and meals
- Se solicită cazare pentru 27 de participanți pentru 2 nopți, regim single, cu mic dejun inclus (15 și 16 martie). De asemenea, se solicită două cine (15 și 16 martie), 1 pânz (17 martie) și 3 coffee break-uri (15, 16, 17 martie) pentru aproximativ 29 de participanți, într-o singură structură de cazare clasificată conform legislației în vigoare, cu recomandări: nota minimă 8.0 pe booking.com. Serviciile de cazare vor asigura și servicii de închiriere sală de conferințe contra cost. Pentru serviciile de cazare se va prezenta diagrama de cazare, semnată și ștampilată de unitatea de cazare. Aceasta va cuprinde numele persoanelor care au beneficiat de cazare, astfel încât să reflecte asigurarea cazării participanților cu evidențierea corectă a numărului de camere tarifate și perioada de cazare.
- The accommodation structure will have a restaurant with a capacity of approximately 30 people for breakfast, lunch and dinner.
- Oferta se va prezenta având în vedere prețul pentru fiecare serviciu/participant pentru un număr estimat de aproximativ 27 de persoane pentru serviciile de cazare și aproximativ 29 de persoane pentru serviciile de masă, conform cerințelor de la punctul 4. Numărul final al participanților se va anunța cu minimum trei zile înaintea evenimentului.
2. Menu
Day 1
Coffee Break 1 buffet, set up in the area designated for the course activity, for 29 people:
- Cafea, pahare/cești, zahăr;
- Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
- Patiserie dulce (50g) ;
- Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
- Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
- Crochete de pui (30g);
- Bulete de cașcaval (30g);
- Tartine cu vinete (100g);
- Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
- Napkins, spoons or plastic accessories for mixing the contents of sweetened beverages.
- Cina va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: aperitiv cald, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Day 2
- Coffee Break 2 buffet, set up in the area designated for the course activity, for 29 people:
- Cafea, pahare/cești , zahăr;
- Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
- Patiserie dulce (50g) ;
- Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
- Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
- Crochete de pui (30g);
- Bulete de cașcaval (30g);
- Tartine cu vinete (100g);
- Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
- Napkins, spoons or plastic accessories for mixing the contents of sweetened beverages.
- Cina va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: supă cremă, fel principal, garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Day 3
- Coffee Break 3 buffet, set up in the area designated for the course activity, for 29 people:
- Cafea, pahare/cești , zahăr;
- Apă minerală plată și carbogazoasă (350 ml); 1 buc/persoană, la alegere;
- Patiserie dulce (50g) ;
- Minisandwich cu șuncă și cașcaval (30g);
- Minisandwich cu șnițel de pui (30g);
- Crochete de pui (30g);
- Bulete de cașcaval (30g);
- Tartine cu vinete (100g);
- Bruschete cu roșii și cașcaval (100g);
- Napkins, spoons or plastic accessories for mixing the contents of sweetened beverages.
- Prânzul va avea loc în aceeași locație în care se află și unitatea de cazare din Mun. Bistrița. Restaurantul/sala de mese va dispune de o capacitate de cel puțin 30 de persoane. Oferta va include un meniu compus din: supă, fel principal: garnitură pentru fel principal, desert, produse de panificație, apă plată/minerală. De asemenea, va fi inclusă și o variantă de meniu de post/vegetarian.
Depending on the number of requests, a vegetarian/fasting menu option will be provided.
The number of participants will be announced at least three days before the event. The value of the services actually provided (meals, accommodation, conference room) will be paid, based on the signed list of participants.
3. Conference room rental
- The conference room equipped with video projector, projection screen, with a capacity of at least 30 people.
- Tariffing starts from the entry of the organizers into the hall until the end of the event.
- Se vor pune la dispoziție prize si prelungitoare, mese rotunde, spațiu pentru coffee break în sală sau pe hol.
4. Oferta financiară va conține costurile grupate astfel:
- Cost cazare cu mic dejun/persoană/noapte cu și fără TVA;
- Cost masă (cină) / persoană cu și fără TVA;
- Cost coffee break/persoană cu și fără TVA;
- Cost închiriere sală/ 24 ore/3 zile cu și fără TVA;
- Cost total cu și fără TVA.
The menu options are sent in detail for all days.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut / total ofertă, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor și specificațiilor tehnice.
Bid submission deadline: 10.02.2023, ORA 12
Offers are sent by email to the address achizitii@nord-vest.ro
The language of the offer is Romanian.
Informatii suplimetare se pot obține de la Autoritatea Contractantă: ADR Nord-Vest, sediul secundar din Cluj-Napoca, Str. Dorobantilor nr. 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email achizitii@nord-vest.ro în atenția Biroului de Achizitii Publice.